Geoblog.pl    bmilinki    Podróże    Litwa - Łotwa    Ryga

Ryga

Łotwa
Łotwa, Rīga

Spośród wielu atrakcji jakie oferuje hostel (w tym strzelanie z AK-47 w tajnym porosyjskim bunkrze) udajemy się na zwiedzanie Rygi. Naszym przewodnikiem jest studentka sztuki /niestety nie pamiętam jej imienia/. A jaka jest Ryga - na pewno wyludniona /jak cała Łotwa/. Chociaż turystów pojawia się tu coraz więcej, czemu sprzyjają chociażby rejsy Ryanaira do tego miasta. Zresztą spora część uczestników "wycieczki po Rydze"/mieszkańców hsotelu to osoby, które właśnie w ten sposób dostały się tutaj, a Ryga jest częścią ich podróży po byłych republikach nadbałtyckich.

A co do samej Rygi - zapraszam do obejrzenia zdjęć.

A i jeszcze Aquapark - tak, niedaleko Rygi - dokładnie w Jurmali jest bardzo fajny aquapark, do którego warto się wybrać.

cavalcanti
cavalcanti - 2010-08-09 17:09
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii z Rygi. Nie wydawała mi się wyludniona, chociaż ja chciałem uciekać jak najdalej. Polecam Estonię.
Pozdrawiam.

KK
KK - 2011-01-31 13:26
To było takie nasze ogólne odczucie z Łotwy, po prostu przemieszczaliśmy się po mało ruchliwych drogach.. Niewielu też spotykaliśmy autochtonów.