Geoblog.pl    bmilinki    Podróże    Meksyk - czyli o tym jak będziemy jeść od początku do końca    ostatni dzień w Meksyku

ostatni dzień w Meksyku

Meksyk
Meksyk, Ciudad de México

Dzisiejszy dzień jest naszym ostatnim dniem w Meksyku. O 21 mamy samolot do Frankfurtu, a potem do Gdańska. Plany na dzisiaj:
1 – zobaczyć murale Diego Rivery
2 – zwiedzić Pałac Sztuki
3 – zwiedzić katedrę Metropolitarną
4 – zobaczyć Temple Mayor
5 – zobaczyć murale w National Palace
6 – zrobić ostatnie zakupy
Jeśli chodzi o punkty 1, 2 i 5 to udało nam się zobaczyć tylko murale w Pałacu Sztuki. National Palace był zamknięty dla zwiedzających gdyż w tym dniu odbywała się jakaś manifestacja. Punkty 3, 4 i 6 zostały zrealizowane w pełni. Byliśmy w Katedrze, w Temple Mayor oraz na ostatnich zakupach, z których wynieśliśmy między innymi 11 zapaśniczych masek 
Wieczorem ruszyliśmy na lotnisko. Bardzo rozczarowała nas strefa „Dutyfree”. W samolocie dość szybko poszliśmy spać. Następnego dnia, jeszcze w samolocie z Mexico City do Frankfurty świętowaliśmy kolejne okrągłe urodziny Magdy – jeszcze raz wszystkiego najlepszego 