Geoblog.pl    bmilinki    Podróże    Filipiny - Magdalena, no problema!    Manila - Intramuros
2017

Manila - Intramuros

Filipiny
Filipiny, Manila

Kto by tam odpoczywał po międzykontynentalnym locie - na pewno nie my:) Po kilkukrotnym przemierzeniu lotniska w poszukiwaniu korzystnego kursu wymiany waluty :) i dojechaniu taksówką do hotelu czas, który pozostał nam do zakwaterowywania w pokoju, wykorzystałyśmy na zwiedzenie historycznej części Manili - Intramuros. Mieszkamy w klimatycznym hotelu wewnątrz terenu otoczonego murami. Juz za nami godzinne zwiedzanie okolicznych zabytków i objazd rowerową rikszą z sympatycznym przewodnikiem, który przy okazji zrobił nam pierwsze zdjęcia (na których staramy się wyglądać...lepiej niż w rzeczywistości dziś wyglądamy:). Przed nami
popołudniowy obiad/ kolacja w restauracji i być może spacer. (A)

Yhaha
Yhaha - 2017-01-29 10:44
Wow,nice,good luck girls!:)P

Mumin - 2017-01-29 12:25
na szczęście znam was wiec czytam między wierszami:
Klimatyczny hotel otoczony murami - wiezienie
Zwiedzanie okolicznych zabytków - wiecie gdzie śpicie, gdzie dają jeść, gdzie jest spacerniak
Pierwsze zdjecia - pewnie do akt
Spacer - pewnie godzina na spacerniaku
...mam tylko problem z rozszyfrowaniem tego rikszarza...

Jak macie kłopoty to dajcie jakoś znać, zrobimy zrzutę na adwokata ;D

D.
D. - 2017-01-31 12:11
W związku z brakiem odpowiedzi od filipińskiej ekipy mam coraz więcej czarnych myśli, że domysły Mumina co do losu naszych dzielnych podróżniczek jednak są słuszne.... odzywajcie się więc dziewczyny i wrzuccie jakieś zdjęcia :D

bmilinki - 2017-01-31 15:02
Mumin, za dobrze się znamy, nic się przed tobą nie ukryje...:)